من و بارون...

من و بارون...
تنهایی؛ و دیگر هیچ...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گویند خدا همیشه با ماست ♥ ای غم نکند خدا تو باشی و آدرس darknessha.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





گفت: جبران میکنم،

 

گفتم: کدام را؟ عمر رفته را؟ روی شکسته را؟ دل مرده اما تپیده را؟ حالا من هیچ! جواب تار موهای سفید را چه میدهی؟

 

نگاهی به سرم کرد و گفت: چه پیر شده ای؟

 

گفتم: جبران میکنی؟

 

گفت: کدامش را...؟

................................................................................

 

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مرتضی پاشایی با نام دروغ دوست داشتني ...

( ترانه : مهرزاد امیرخانی ، آهنگ و تنظیم : مرتضی پاشایی )

Morteza Pashaei - Doroghe Doost Dashtani
  

 

MP3 320

 Morteza Pashaei - Doroghe Doost Dashtani

 

 

MP3 128

 Morteza Pashaei - Doroghe Doost Dashtani



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت17:51---17 تير 1391
سلام دوست عزيزم
ممنون كه بهم سر زدي وب شما هم عاليه
راستي با تبادل لينك موافقي؟؟؟ اگه موافقي خبرم كن
بازم بيا پيشمون


alireza
ساعت3:07---16 تير 1391
سلام دوست گلم ممنونم که به وب من سری زدی!!!
خوشهال میشم دوباره بهم سر بزنی؟؟
وب تو هم خیلی عالیه دمت گرم بابا!!!
باز هم بهت سر میزنم


sogand
ساعت0:09---12 تير 1391
#####__#_____#____###_________ #_____
_____#__#_____#___#____#________#_____
_____#__#_____#__#______#_______#_____
#####__#_____#__#______#_______#_____
_____#___#___#___#______#_______#_____
_____#____#_#_____#____#________#_____
#####_____#_______###_____#####____
سلام دوستم.آپم.بدو بیا.نظر یادت نره وگرنه دیگه نمیام وبت


my love
ساعت21:18---11 تير 1391
سلام. مرسی که بهم سر زدی. وبلاگت خیلی قشنگه بخصوص آهنگهاش. با افتخار لینک شدی، تو هم لینک منو.

Asal
ساعت10:33---11 تير 1391
salam Golam tnxxx
Man ashghe ahanghaye Mortezam
mer30 khabaram kardiiii
fadat


farzaneh
ساعت6:55---11 تير 1391
سلام ممنون که بهم سر زدی
وب تو هم قشنگ در ضمن لینکت کردم تو هم منو با عنوان کلبه تنهایی من لینک کن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 10 تير 1391برچسب:, ] [ 2 بعد از ظهر ] [ H_Darkness ]
درباره وبلاگ

هرکسی از این دنیا چیزی برداشت... من می خواهم از این دنیا دست بردارم... به وبم خوش اومدین... این جا اتاقک تنهایی منه... وقتی دلم میگیره وقتی بغض گلومو میگیره وقتی حوصله هیچی رو ندارم میام اینجا و خودم رو خالی میکنم... اگه از غم نوشته هام خوشتون اومد نظرتونو در موردشون بگین... خنده هایم شکلاتی شده اند ولی زیادی خالص... تلخ تلخ... امــــضاء: پـــــسرک تــــــنها
طراح قالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 183
تعداد نظرات : 716
تعداد آنلاین : 1